نیمکت های خالی...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:, :: 22:35 ::  نويسنده : reza

 

 عبور میکنم هرروز از کنار نیمکت های خالی پارک…

طوری که انگار کسی در اخرین نیمکت

انتظارم را میکشد!

و به انجا که میرسم باید وانمود کنم

که باز دیر رسیده ام…!



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

شیما
ساعت16:14---26 مرداد 1393
داداش گلم انگیزت از اینکه وبتو دوباره درستش کردی چی بود؟؟؟
خو پست جدید بزار....منتظرم....


㋡ naeeme ツ
ساعت22:41---25 مرداد 1393
قله ای که چند بار فتح شود ؛
بی شک روزی تفریحگاه عمومی میشود !
مواظب دلت باش !…


شیما
ساعت0:50---25 مرداد 1393
راستی یادم رفته بود بگم،بیست و دوم اولین سالگرد تأسیس وبم بود...
ههههه..


mar♥jan
ساعت16:10---24 مرداد 1393
دیگر سوسوی هیچ چراغی امیدوارم نمی کند

دیگر گرمای دستی دلم را به تپیدن وا نمی دارد

میروم تا در تاریکی راه خود را پیدا کنم

که به چراغهای نورانی و دستهای گرم دیگر اعتمادی نیست


mar♥jan
ساعت16:09---24 مرداد 1393
وقتی ناامید شدی به یاد بیار کسی رو که تنها امیدش تویی !

وقتی پر از سکوت شدی به یاد بیار کسی رو که به صدات محتاجه !

وقتی دلت خواست از غصه بشکنه به یاد بیار کسی رو که توی دلت یه کلبه ساخته !


شیما
ساعت0:43---24 مرداد 1393
به دریایی گرفتارم که موجش عالمی دارد...

شیما
ساعت12:23---18 مرداد 1393
کم پیدایی!
بیااا آپم


mar♥jan
ساعت17:03---15 مرداد 1393
نیمکت خالی پارک ذهن تو درست شبیه سوت و کور بودن جشن تولد دیشب من بود.همیشه همینطوربرگزار میشه،پر از خالی.......

♫NADIA♫
ساعت11:10---15 مرداد 1393
باران... همیشه می باره ولی مردم... ستاره رو... بیشتر دوست دارند... نامردیست... ان همه اشک را به یک چشمک فروختن..


هدیه
ساعت2:33---15 مرداد 1393
بالاخره عکس یه پسر گذاشت خخخخخخ
وبت قشنگ رضا دست خودت نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان